Alla inlägg under november 2008

Av Caroline - 14 november 2008 17:52

Idag somnade hon in, Elsa. Min gammelmormor som skulle fylla 93 år på måndag. Det har varit en jobbig väntan de senaste dagarna och det känns skönt att hon fick somna in på ett så fint sätt idag med familjen vid sin sida.


Är så glad för att hon hann träffa Colin som bebis och att vi till och med hann få några fina kort när hon håller honom för några månader sedan :-).


 Du var mycket älskad av oss alla, vila i frid, puss och kram...



Av Caroline - 4 november 2008 19:25

Inatt ville Colin upp av någon anledning. Brukar han aldrig göra. Vet inte om det beror på den nya vällingen han fick igår, eller om det är tänder. Men vi ska inte ge honom välling ikväll och se om han sover hela natten istället.


Känner mig extremt trött hela tiden nu, sover väldigt dåligt på nätterna och är fruktansvärt lättstörd, vet inte hur många gånger jag vaknar av Denis snarkningar :-P. Colin är också allmänt gnälligare och väldigt mammig vilket gör att jag inte kan få de pauserna jag fick innan, och det sätter sina spår på orken, men jag är i princip säker på att det mest är en period och att det snart går över.


Nu är båda mina räkor borta :-(. Har inte sett dem på tre dagar. Misstänker att malen ätit dem och det känns som att det är dags att göra sig av med den, på djuraffären sa de att den äter alger, men det är en köttätare så den gör ingen nytta i det syftet. Tänkte byta in den mot några räkor ller sniglar istället, de gör bättre nytta i mitt lilla kar.


Bjuder på en go liten fossing...




Av Caroline - 2 november 2008 21:17

Idag har jag fått en del gjort, känns skönt. Äntligen har jag lyckats måla klart Colins rum, och så har vi krattat lite mer än halva framsidan, får ju riktigt tjockt lager av löv från de stora ekträden. Skönt att de ska bort nästa år :-).


Colin fick vara hos mormor under dagen och det gick jättebra som vanligt och han var superglad när vi kom hem, här följer lite bilder på en kvällsglad kille.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards