Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Ajajajajaj

Av Caroline - 25 mars 2009 11:37

Har konstant ont i livmodern, precis som mensvärk, och har fortfarande massor med sammandragningar varje dag. Det vill inte ge sig. Var på sjukhuset igår då sammandragningarna fortfarande kom väldigt tätt och jag började bli orolig.

Men allt såg bra ut, ingen påverkan på tappen och bebisen mådde bra inne i magen. Men jag fick inga tabletter för att lugna ner sammandragningarna, de menade på att de kan ändå inte rädda något så här tidigt därför ger de inget för att stoppa. Kändes inte speciellt roligt att få höra det, och dessutom har jag ju riktigt ont.


Längtar tills imorgon då jag ska till läkaren och hoppas att jag iaf kan få en halvtidssjukskrivning, det går bara inte att ha det så här varje dag. Det enda som känns jobbigt då är att jag måste sätta Colin på förskola, men det positiva är att han säkert bara kommer ha roligt av det, och det blir bara halva dagar isf. Har redan hört av mig till förskolan och de har plats så han kan få skolas in väldigt snart om jag nu blir sjukskriven.

 
 
Jonna (Miss JH från FL)

Jonna (Miss JH från FL)

26 mars 2009 13:33

Usch din stackare, vad tufft du har det! Hoppas det går bra hos läkaren idag! Kram

http://www.numedgosbebisar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 3 april 2009 15:49

Jag har en ny blogg om någon av er har missat det. Jag kommer alltså inte skriva här mer utan det blir i min nya blogg på blogg.se. Jag kommer dessutom uppdatera oftare och hoppas på att ni även kommenterar mer :-).  Här är bloggen: www.carolinehofer...

Av Caroline - 2 april 2009 18:06

Har tröttnat på bloggagratis med tråkig design o.s.v. Så nu flyttar jag till blogg.se där jg kan bredda mina vyer lite mer :-D.   Så följ med mig dit!!   www.carolinehofer.blogg.se ...

Av Caroline - 2 april 2009 13:02

Idag är det riktigt fint väder, även igår och jag hoppas detta väder fortsätter många dagar till :-). Man ser små knoppar och t.o.m färgglada blommor titta upp från rabatterna och fåglarna kvittrar som bara denn.   När vi gick till förskolan idag föl...

Av Caroline - 1 april 2009 10:17

Idag  var första inskolningsdagen och det gick jättebra. Colin lekte för fullt med allt han hittade och vinkade till sig själv i speglar och diggade när vi sjöng prästens lilla kråka :-).   Var så roligt för Colins fadder (hon som skolar in honom) sa...

Av Caroline - 31 mars 2009 09:58

Hann inte skriva något igår, men Colin fyllde ju ett år min lille kille! Kan knappt förstå det. Imorse låg jag och dagdrömde om förlossningen, hur liten han var, känslan man fick när jag fick upp honom i famnen, och trots smärtan och hur trött jag va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards