Alla inlägg den 2 april 2009

Av Caroline - 2 april 2009 18:06

Har tröttnat på bloggagratis med tråkig design o.s.v Så nu flyttar jag till blogg.se där jg kan bredda mina vyer lite mer :-D.


Så följ med mig dit!!


www.carolinehofer.blogg.se

Av Caroline - 2 april 2009 13:02

Idag är det riktigt fint väder, även igår och jag hoppas detta väder fortsätter många dagar till :-). Man ser små knoppar och t.o.m färgglada blommor titta upp från rabatterna och fåglarna kvittrar som bara denn.


När vi gick till förskolan idag följde Maxi med oss hela vägen. Colin såg att han följde efter och pekade på honom och sa "titta,titta" :-). Jag försökte skrämma iväg honom så han inte följde med ända bort till förskolan, men ingenting skrämmer ju bort den katten. Och han var kvar ute på gården ända till Denis kom för att köra hem honom på rasten. Colin hade väldigt roligt åt att titta på alla barn som cyklade och hade sig där ute, och så fick han gunga och umgås lite med sin fadder och hade riktigt roligt. Dock var han väldigt trött och gnällig när han kom hem, men så blir det ju när man är ute och det är så mycket intryck.


Nu ska jag försöka lägga mig ner och vila kroppen lite, har väldigt ont nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards